Normalde normal doğum bekliyordum ve devlete yatış yapmıştım ama bazı sebeplerden hastahaneden ayrıldım artık dayanamıyorum diyip özele gidip sezeryan olacağım dedim eşime. 42. Haftaya dayanmıştı. Pek istemedi haliyle ama tamam dedi götürdü. Zaten özelde bir doktordan daha önce tedavi olmuştum gider gitmez beni bugün sezeryana alır mısınız dedim ve birkaç saat sonra beni sezeyana aldı. Gerçekten sezeryan ameliyatım çok iyi geçti hiçbir şey hissetmedim 15-20 dk sobra odaya alındım. Bebeğim benden önce gelmişti odaya. Tabi ki sonrasında ağrılar yürüyememeler oldu ama bir haftaya topladım. Şimdi ikinciye hamileyim ve mecburi sezeryan olacak. Annemler ilçede oturuyor bir tane devlet hastanesi var ve en fazla iki tane doktor oluyor. Ben doğumdan sonra annemlerde kalmak istiyorum çünkü küçük kızım da var yapamam ameliyatlı halimle. Eşime dedim ki doğumu memlekette yapayım çünkü sezeryandan sonra yolculuk çok zor oluyor tecrübe ettim 3 saat yolculukta çok zorlandım. Eşim diyor ki bir şey olursa doktor olmazsa vs ben mesuliyet kabul etmem bilmem ne. Önceki özele gidelim diyor. Tamam ben de isterim özelde yapayım ama merkezde küçük çocuğum ne olacak sonrasında yolculuk zor olacak