Özellikle son zamanlarimda çok doğum hikayesi okumuştum o yüzden bir tane de benden olsun istedim 😊 Hamileligimde biraz sorun yaşadım, gebelik şekerim vardı insülin kullanıyordum bacagim kırıldı ve resmen tabiri caizse topallayarak yuruyordum ayrıca pihtilasma sorunum vardı kan sulandirici kullanıyordum. En başından beri normal doğum istedim ama sonlara doğru korktum, herkwsin negatif söylemleri malum :) Bir de topalladigim için doktorum bebegi ittirmekte zorlanacagimi, normal doğum sonrası bacak kaybına kadar surecin gidebileceğini söyleyince tamamen sezeryana döndüm 😊 Spinal ignesinden korkulacak hiçbir şey yok, acimiyor sadece mide bulandirici biraz ona da ilaç yapıyorlar ve geçiyor. Ameliyat sırasında benim kistlerim de alindi belki ondandır ama cekistirmeleri hissettim ve canım acıdı. Sanırım sakinleştirici aldım çünkü odama geldiğimde saçma sapan konuştum hatırlıyorum 😁 Sonda da uyusukken takıldı bu yüzden acı hissetmedim ben. Benim için en kötü yanı bastirmalariydi, çünkü çünkü daha ameliyattan odaya geldiğim gibi 2 kişi gelip bastirdilar bana o fobi olarak kaldı bir daha da sadece bir defa hemşire geldi hafif bastirdi ama o ilk bastırma benim için berbattı doğrusu. İlk yuruyus benim beklediğim kadar zor değildi. Bebegimde pulmoner hipertansiyon varmış bu yüzden kuveze alındı ve ben onun için sürekli kendimi yürümeye zorladım, belki hu yüzden kolay da toparladım. Bebeğim 21 gün kuvezde kaldı, yani ben doğumdan 2 gün sonra arabada otururak 2 saatlik yol gitmek zorunda kaldim ve bu haftada 3 defa oldu ama acimadi çabuk toparladım sezeryanin 3. Günü direkt normale dönebilmek sebebim ilk gün kendimi o kadar çok yürümeye zorlamamdi. Çok şükür şuan bebeğim iyi. Bende ise tek sorun ameliyattan beri sol ciğerim aciyor, ameliyathane sicak geldi bana ama aslında soğukmuş insan üşüyor anlamiyor :) Bir daha olsa sanırım yine sezeryan yapabilirim çünkü ne olduğunu biliyorum. Sütüm de hemen gelmedi, doktorum bestlak damla önerdi ve hastanede sürekli sagdim o sayede çok şükür şuan sütüm var 😊 Sormak istediğiniz bir şey varsa sorabilirsiniz. Umarım birilerinin içini rahatlatır 😊