Esra1701 bir şey demenize gerek yok ki gitmek isteyin görmek isteyin yeter bizim kontrollerimiz 2 haftada 1 oluyor ama her çıkarken doktorum diyor ki görmek istediğinde gel bekleme bu sizin en doğal hakkınız doktorunuz böyle bir insiyatif tanımıyorsada randevu alın parası neyse gidin