Teslimenursevil Yeni bir doktora başlıyıcam dondurulmuş embriyolarım var 2 tane haziranda 1 seneleri doluyr onları mı koydurmak mantıklı yoksa hazirana kadar ilaç tedavisiyle mi devaö etsem
Smbemdy Teslimenursevil bence dondurulmus olanlari transfer ettir. Dilerim olur ama olmazsa ilac tedavisj denersin .
umut0808 Onlaro koydurmak daha mantıklı, maddi yönünüde düşünün, ilerde dahada maliyeti zor olacak bu işin ve zaman kaybı yaşamamak adına
PinkyJelly Canım seni ne zamandır görüyorum embriyoların varken neden uğraşıyorsun anlamış değilim koydursana ihtimal daha yüksek ikisini birden koydur Allahın izniyle tutunurlar
Teslimenursevil PinkyJelly belki olur tüp bebeksiz diye bir umut bekliyorım işte hazirana kadarda müddetim olduğu için acele etmedim