37+2 gün olduk bugün son 19 kızıma kavuşmaya çok heyecanlıyım birazda korkuyorum vajinal dogum olacak gibi görünüyor şimdilik onun için tam günü bilemiyorum ama her an her şey olabilir diye her gün evi supuruyorum genital bolgemi jiletle alıyorum malesef ve hazırlıklı olayım diye 3 güne bir almaktan yara oldu artık, siz neler yapıyorsunuz kac gününüz kaldı sevgili anneler🫠