ZelihaTkcnn Merhaba kızlar bebişlerinizin kilosu nasıl 😊 Doğum zamanım 10 ile 20 Nisan arası benim sizlerin ne zaman haydi yorumlara 💕🤰
ilkgozagrim__ ZelihaTkcnn 34+5 ken 2500 kiloydu şimdi tam 35 haftalık olduk kendi doğum tarihi 40 ini beklerse 19 nisan görünüyor bakalım sizinkini kilosu kaç
umutsmom20 ZelihaTkcnn 35+0 olduk bugün en son 34+4 de 2500 gramdi oğlum nasip olursa 8 Nisan sezeryan günümüz sizin nasıl bebeğiniz 😊
ZelihaTkcnn ilkgozagrim__ sağlıkla kucağınıza alın inşallah 🙏🏻😊benimki şuan 2700 doktorum iri bir bebek dedi normal düşünüyorum ama çatı muanesinde belli olucak bakalım 🤔
ZelihaTkcnn umutsmom20 Sağlıkla kucağınıza alın bebişinizi 🫶😊az kalmış sizin kendi isteğinizlemi sezeryan olucaksınız ben normal düşünüyorum şuan 2700
Shrbrls 34+6 en son 32 haftalıkken gitmiştim kilosu 2200 gramdı pazartesi tekrar gideceğim 🤗sağlıkla gelsin bebekler❤️
Fattmasevinc ZelihaTkcnn tahminen benimde 19-20 Nisan olacak . Sezeryan olacağı için. O günlere denk geliyor. 33+3 haftalık kızım
umutsmom20 ZelihaTkcnn Benim beyin damarımin biri tıkalı malesef ıkınmam yasak olduğu için mecburi sezeryan olacağım 😊 Hepimiz sağlıkla kucağımiza alalım inşallah 🥰
Fattmasevinc ZelihaTkcnn heppimiz sağlıkla kucağımıza alalım inşallah. İlk doğum zorunlu sezeryandi. Bu da ilki sezeryan olduğu için mecburi oluyor