Daha önce başlık açmıştım kese bozukluğu var denmişti,diğer konrolümde boş gebelik dediler kese büyümüş ama bebek yok .2 defa 2 ayrı hastanede detaylı ultrason ile teyit edildi.şuan farabide yatış verildi. İlaç verdiler bekliyoruz. Hakkımızda herşeyin hayırlısı ♡