Duygu0621 Sürekli uyandığında akşama kadar süren baş ağrısı yaşayan varmı. Ve 3-4 gündür böyle parol içemiyorum genel anlamda büyük hapları yutamıyorum boğulma tehlikesi atlattığım için korkuyorum , başka bir öneriniz varmı acaba ?
canimpapatyam Aynı haftalarda benim de çok baş ağrım oluyordu. Eğer doktorun kahve içmenize müsade ediyorsa Türk kahvesine limon sıkıp içmek çok rahatlatıyordu beni.
Alakdkdks 17 haftalık hamileyim benim 12. Haftadaysa başladı bugüne kadar hiç ılac kullanmadım sessiz ışıksız odada dinlendim telefondan da uzak durdum eşimde buz dolu bir kapta soğuk kompres yaptı başıma öyle geçti agrıdığında bu yöntemi kullanıyorum direk tavsiye ederim inşallah sizlerde işe yarar