Zeliha_37 Kolay gelsin sevgili anneler ve adayları 🙂 çocuğum doğduğunda misafirlerime kalıcı bi hediye almak istiyorum farklı fikirleri olan var mı?
myangelson Zeliha_37 ben Rabbim nasip eder de tekrar hamile kalırsam mevlüt yaptirdigim zaman isimli tespih yaptıracağım 😊 onun dışında koku keseleri falan yapılıyor veya küçük kolonya dağıtılıyor isimli. Arkadaşım magnet yaptırdı mesela
Ege_mommyy_11 Zeliha_37 ben kendim yaptım hediyelikleri küçük şişelere kolonya doldurup süsledim birde atlı karınca dağıttım yine ben süsledim görselleri de ekliyim dışarıdan da çikolata siparişi verdim aile dışında bikaç arkadaşım gelmişti zaten
Ceviz6550 Zeliha_37 isimli cuz ve tesbih yaptirdim mevlüt yaptirmayacagim ama yakınlarımda hatıra kalsın istedim ramazan da doğumum olucak birde çikolata yerine lokum ikram ederim diye düşünüyorum
Rabiul Ege_mommyy_11 çok güzel olmuş bende bu şekilde istiyordum Eminönü’ne gidince bakacağım 😍 nişan hediyeliklerimi de ben yapmıştım ayrı ayrı alıp yapabilirsem gene aynı şekilde ben yapmayı düşünüyorum 💝
Ege_mommyy_11 Rabiul bende eminönünden aldım şişelerin tanesi 5 ₺ idi aralıkta doğum yaptım kasımda aldım sanırım
Rabiul Ege_mommyy_11 bende bu şekilde kendim yapmıştım etiket yaptıracaktım da bayrak gibi astırdılar bana 😂
SAO ışıklı kar küresi aldım bende kızım doğduğunda gelenlere hediye etmek için hem obje olarak kullanılabilecek bir şey hem de bebek doğumuna uygun diye düşündüm :)
Ege_mommyy_11 Rabiul bu şekilde de güzel durmuş ama kötü değil ama benim yaptığım daha mantıklı çantasına koymak isteyen olunca küçük olduğu için direkt atabilio
Rabiul Ege_mommyy_11 bende Eminönü’nden alıp kendim yapmıştım nişan zamanı , sizinkide çok güzel olmuş bi bakarım ay sonuna doğru çantalı daha mantıklı zaten herkese dağıtmayacağım zaten yakınımdakilere versem yeter