06Pembemavi80 Merhaba hanımlar 6 haftalık hamileyim. Felaket grip oldum atlatamiyorum . Haprusuk burun akıntısı biraz öksürük. Limonlu ballı su içiyorum. Parol içiyorum. Önereceğiniz birşey varmı 1 haftadır fenayım. Evde iki çocuk da var iyileşmek istiyorum 🥺🥺
Cns62033 06Pembemavi80 bende öyleydim öksürükten boguldum bana sadece köy tavuğuna corba yapıp az sirke koyarak sıcak içmek işe yaradı cok iyi.bi de arada dut suyu kaynat tarifi var internette.ama tavuk suyu corbasını kesin iç
Pinaargunes 06Pembemavi80 asla geçmiyo ben de 21 haftaligim 1 haftadir afedersin sapsari iltihap gibi sumuk geniz akintisi hapsuruk burun akintisi bogaz agrisiyla geldi ve asla duzelemedim hala kuru oksurugum gicigim kaldi ses kisikligida yaşadim doktor paroldan baska bisey onermiyo cok kotuysen antibiyotik dedi oksurugum gecmezse mecbur icicem galiba.
06Pembemavi80 Pinaargunes bnde keseyi dün gördüm daha küçük ilaç ta içemiyorum ama duzelemiyorum 🤕. Ben böyle grip görmedim hiç resmen yapıştı üzerime gitmiyor