YldrmNUR Merhaba güzel anneler. Bugün 29+4 olduk ve kızımızı görmeye geldik. Ultrasonda 28+4 uyumlu çıktı ama sorun yok her şeyi normal. 1300 gr 38cmiz ☺️ Bizimle aynı hafta olan annelerimiz sizin bebişleriniz nasıl?
Haticeburak06 YldrmNUR bizde bugün 29 olduk kızımla çok şükür 🌝🌸 Birazdan gidicem hastaneye Kan ve idrar vermiştim yine idrar yolu enfeksiyonu var e nabızdan baktımda🥲 7 ayda 5 kez enfeksiyon geçirdim ne yapcağımı şaşırdım😪
eso14 YldrmNUR bacım benim 29+1 de 1333 grdı. Nasıl haftası geri kız. Bence makineler hep yanlış. Ben kızımda şahit oldum. Doğum anından önce bile bakılmıştı 2.500 çıkmıştı çocuk bi doğdu 3 kilo. Yani pekte güvenmemek lazım. Sağlığında bir sorun yok çok şükür ama sürekli pozisyon değiştiriyor 🤣🤣🤣🤣
Misal5 YldrmNUR arada bir vajinanızda tekme ya da zonklama hissediyor musunuz? Böyle sanki bebek kendini dışarı atacakmış gibi oluyor bugün bende ne alaka 😅 29+5
Aysenur-yakarer28 1300 gr olan bir bebek ultrasonda nasıl 28 haftalık çıkıyor benim 3. Haftamda 1450 gramdı haftasıyla uyumlu dediler bence bir araştırın
Misal5 Haticeburak06 belirtleriniz nelerdi acaba ? Benim de arada vajinamda yanma batma hatta sanki bebek orayı tekmeliyor gibi zonklama oluyor ama enf. Çıkmadı
YldrmNUR Haticeburak06 şükür enfeksiyonum olmadı hamileliğin balından beri bol su içiyorum bir de nioli yağı kullanıyorum. Çok geçmiş olsun
Zeynepkrkytlli Haticeburak06 idrar yolu enfeksiyonu bazen bölgeyi iyi temizlemeyince yanlış çıkabiliyor bana da birisi söylemişti İdrar vermeden önce idrarinizi yapmadan önce taharetlenin sonra idrarinizi yapıp tekrar taharetlenin Taharetlenirken de önden arkaya doğru yapın Ben hep öyle yapıyorum Allah’a şükür bayadir temiz cikiyo yakın zamanda tekrar gidicem inşallah yine temiz cikar
Misal5 eso14 arada bir vajinanızda tekme ya da zonklama hissediyor musunuz? Böyle sanki bebek kendini dışarı atacakmış gibi oluyor bugün bende ne alaka 😅 29+5
YldrmNUR eso14 1 hafta geri çıkması problem olmuyor bir de dediğiniz gibi cihazlar tahmini ölçüm yaptığı için yanılma payı yüksek :)
Evremo Benim 26+5 de kilosunu 1.300 dedi ama bana da çok gelmişti çünkü eşimde bende zayıf insanlarız. Belki doğrudur ama bu kilo ultrasonda değişiyor diye biliyorum
Aysenur-yakarer28 Evremo Evet tabiki doğru olabilir ama kilosu fazla olduğu halde gelişimi bir hafta geri denmiş asıl sıkıntı o ya 😀
YldrmNUR Misal5 ben daha çok sağ ve sol yanımda tekme hissediyorum döndüğünü duyunca şaşırdım :) sadece karnım aşağı düşecekmiş gibi baskı hissediyorum bir de bol bol wc gidiyorum tabi :)
marsuk34 YldrmNUR bizimki de 38 cm 1506 gram olmuş 😂 ama yüzünü hiç göstermedi bir sonraki sefere hasret gideririz inşallah 🙈 Bence sizin bebeğinizin kilosu gayet normal. Benimki bir hiza çizgisi vardı onun sonlarına doğru çıktı. Hep bir tık şişko çıkıyor oğlum 😂 sağlıkla gelirler inşallah
YldrmNUR Haticeburak06 nioli yağını iç çamaşırına 1-2 damla damlatıyorum. Doktorunuza bi danışın isterseniz eğer önerirse sizde kullanırsınız