Bornoz olarak almadım bir tane kare havlu şapkası olan hani böyle içeri katlanmış üçgen oluyor ve içine bir tane Müslin aldım yine aynı onunda başında üçgen katlanmış aldım gayet yeterli bence ikisinide e bebekten aldım. Fiyatalrida çok uygundu. Bebek bornoz giyemez çünkü. Muslin panço falanda aldım ama onu daha ileriki aylarda giyecek