sna44 Kızlar normalde 38+1 im ama bugün kontrole girdiğimde 37+2 yazıyordu ultrason kağıdında. Geriden mi geliyor bebek
Miskinim sna44 canım bu normal bişey geriden gelmesi için 2 hafta fark olması gerekiyor. Kendine sıkıntı yapmana gerek yok gönlün ferah olsun
Miskinim sna44 mesela bak bugün 2 doktora gittim biri 9 haftalık dedi diğeri 9+5 dedi. Bu doktorun beneğin ölçüm şekliyle alakalı. O sıra bebeğin pozisyonu bile etkileyebiliyor canım
sna44 Miskinim evet haklısın benfe doktora sordum neden böyle diye .3 boyutlu bir şeyi 2 boyutlu ölçmeye çalışıyoruZ okur öyle dedi