Cennet_kusum16 Arkadaşlar elimde 22 adet ovulasyon testi kaldı. İhtiyacı olan varsa özelden benimle iletişime geçebilir mi ? Herhangi bir ücret talep etmeden sadece kargo parasını ödemek koşulu ile vericem yoksa hepsi çöpe gidicek. Resmini aşağıya ekliyorum…
16eda16 Cennet_kusum16 pkosum olduğu için sürekli bunlarla takip yapmam gerekiyor çok fazla yetemiyorum eğer halen karar vermediyseniz bende talibim :)
mrserdogan12_ Cennet_kusum16 ben alabilirim instgramdan iletişime geçebiliriz mrserdogan_ yazarsanız görüşelim
16eda16 Cennet_kusum16 tabikide başka isteyen yoksa çokta güzel olur ikimiz içinde bi müddet işini görür :)
gunesinannesi__ Sevvaldal ayy cidden o parayi verecek misiniz ben tüp bebek olduğum için hamilelik öncesi de 70 bine yakın masrafımiz olmuştu o yüzden degistirmek durumundayim.