Kızlar doktora gittim 9 haftalık gebeyim. Doktorum haftasına göre ensesi bir tık kalın bunu takip etmemiz gerekiyor dedi. Ama şöyle bu bir sorun değil biz böyle görüp ileriki haftada düzeldiğini de görüyorum bu haftalarda olabilir dedi. Böyle birşey yaşayan oldu mu düzeldi mi