Ben 32. Haftadan sonra çalışabilir raporu almıştım ama özel sektör mağduriyeti maalesef ki iş yerinde yönetim beni pip sürecine dahil ettiler. Bende onlar beni rapor tarihim gelmeden çıkartamadan doktoruma raporu düzenlettirdim 😅ve 34. Haftada izne ayrıldım ama verilen rapor kağıdın da izne çıkıldığı hafta 32 olarak gözüküyor onu çözemedim 👀