Busrademm
Geçtiğimiz Pazartesi hastahaneye gittim. Kesesi oluşmuş. 7 Ocak’ta gel kalp atışlarına bakalım dedi. Sizce normal bir zaman mı. Yani siz kaçıncı haftada duydunuz. İlk gebeliğim olduğu için biraz da karakter olarak panik olduğu için aklımda deli sorular 🙄