Kızlar pazartesi sezeryan olucam
Allah ‘ım nasio ederse bebeğimi kucağıma alıcam .
Ama normalde normal doğum istiyordum normal doğum olsa belki böyle olmazdı ama şimdi sezeryan olacağı için günü saati belli o yüzden hazırlıklı olucam . Makyaj yapabilirmiym ? Saçımı salabilirmyim oje falan sürücem bunlar uygun mu sezaryan doğum için