Rabiul A plus hastanesinde doğum yapan var mı kızlar nasıl bir hastane ? doktorum dışarıdan gelecek hastane ayarlamaya çalışıyorum
elmaelmaelma Rabiul ben doğum yapmadım ama birkaç gün önce doğum fiyatlarını öğrenmek için gittim. Odalara falan baktım, yatış birimiyle görüştüm. Pek içime sinmedi… Doktorunuz her hastaneye gidiyor mu ki? Bence sadece anlaşmalı oldukları hastanelere gidiyorlar.
Rabiul elmaelmaelma her hastaneye gitmiyor Avrupa şafak hastanesi ve gop İstinye hastanesi ile anlaşmalı , banada eğer istersen sende bakabilirsin dedi a plus hastanesinde tanıdığımız var doktorumunda tanıdığı varmış ama hastane uzak ve ilk defa duydum o yüzden tedirgin oldum açıkçası karar veremedim bilmediğim için
elmaelmaelma Rabiul ben de hastanenin hemen 200 metre yakınında oturuyorum. O nedenle gidip baktım birkaç gün önce. Ama dediğim gibi içime sinmedi. Hastaneden ziyade tıp merkezi gibi daha çok.
Rabiul elmaelmaelma anladım canım teşekkür ederim Kağıthane de oturuyorum bende mesafesi de uzak acil bir durumda nasıl giderim onuda düşünüyordum başka hastane bakayım en iyisi 🤗
elmaelmaelma Rabiul bence alternatif hastaneleri ziyaret edip bakın. Zaten gezdiğiniz sırada kattaki hemşireleri ebeleri, hastanenin genel işleyişini ilgisini de görmüş olursunuz.
Rabiul elmaelmaelma İstinye üniversitesi hastanesinde kardeşim doğmuştu çok sıkıntılı zamanlar yaşatmışlardı o yüzden orayı eledik şafak hastanesinde doktorum ameliyat etmişti orası da artık tamamen kadın doğum üzerine yoğunlaşmış hastane her katta normal doğumhane var ,en alt katta sezaryen için ameliyathanesi var şuan oraya kaydım bir tık