Kaya_tarhn Merhaba arkadaşlar 28 haftalık hamileyim hamileliğimin basindan bu yana surekli kanama yaşıyorum kac doktir değiştirdim her defa kanama oldugunda hastaneye gitim bu sabah yine oldu gitmelimiyim.
Deletedmom_99 Kaya_tarhn bende de oldu. Rahim ağzında kist vatmış onu aldılar sorun çözüldü. Kese de kanama yoktu. Sende ne var bilmiyorum. Alttan hiç birşey takıp baktılar mı?. Genelde jinekoloji işi bu
Kaya_tarhn Hiç Altan bakmadılar karından baktılar en son 16 haftada rahim kısalması var dediler sonradan her gittiğim doktor sordum normal dediler