Bebisliiii Bir haftadır falan oturmak nedir yatmak nedir keyfine varamıyorum sürekli tuvalete gitme ihtiyacı duyuyorum gidiyorum mesela iki dakika içinde yine geliyor bıktım artık 37 haftaligim normal mi bu