yenibirannis Kızlar doğum yapalı 5 ay 15 gün oldu sezeryan oldum geçen ay 14 Şubat’ta adet gördüm bu ay hala gelmedi normalde 5 gün 1 hafta erken gelen adetim gelmedi bu durumu yaşayan varmı normal mi kızlar
Merve1414 yenibirannis korunuyormusun eğer korunmuyorsan bı kaset test yap bazen gecikme olabilir ama belkide olmaz