Ben bakır kullanıyordum saçımı ama çok yipranmisti hamile de kalınca boyamayı bıraktım uzasın dedim uzadı epey ama tabi çingeneye döndü doğum a da az kaldı idare ederim diye düşünüyordum doğumdan sonra boyatırım falan diye ama şu geldi aklıma bebeği bırakıp kuaföre gidemeyecegim evde de boyayacak kimse yok ne yapsam bilemedim 36.haftadayım bu haftalarda boyatsam bir sey olur mu?