Ozgenur0006 Ben ameliyata girdiğimde korkudan tir tir titriyordum,çoğu zaman gözümü kapatıp dua ettim. Tecrübe oldu, şimdi tekrar yaşayacak olsam o anın tadını çıkarırım ,çünkü cidden o an acı verici zorlayıcı bir durum yok. Odaya çıktıktan sonra başlıyor zorluk ve acı