Ben dört haftalık hamileyken aknetrent kullanmayan başladım ama hamile olduğumu bilmiyordum adetim gecikince haplardandri diye düşündüm bir haftanın sonunda test yaptım ve hamile olduğumu öğrendim benim gibi bu durumu yaşayan varmı biraz korkuyorum çünkü doktorum etkisi yüksek diyor