DenizSs-5 Kızlar ben sabit asgari ücrete bi fabrikada çalışıyorum doğum 6 aylık gebeyim doğum parası nasıl hesaplanıyor aranızda bilen var mı normalde asgari ücret üzerinden mi yoksa brüt olarak mı hesaplanıyor hiç bi bilgim yok aranızda bilen var mı
Rabiul DenizSs-5 Google de hesaplayan bir sayfa vardı çalışma gününü ve aldığın maaşı yazıyordun otomatik çıkartıyor alacağın parayı
BuseBora DenizSs-5 askeri ücret isen büyük ihtimalle 40 ila 49 bin alman lazım 6 aylık çalışma süresi yeterli bir süreç doğum parası almak için yalnız dikkat et 32 haftada izne ayrılmayı muhasebe ye bildirmeyi unutma para almazsın
Rabiul BuseBora zaten rapor alınıyor doktordan iş verenine veriyorsun iş verende muhasebe ye bilgi veriyor rapor e devlette de gözüküyor yani raporu aldığın sürece sorun yok ister 32 de alırsın izne çıkarsın ister uzatırsın uzattığın hafta kadar hakkın doğum sonrasına eklenir
BuseBora Rabiul ben biliyorum kardeş zaten raporu vermezsen para alma durumu sıkıntıya giriyr o yüzden kıza al raporu dedim önce sonra alır o da onun kararı doğumdan sonra mı kullanmak ister dinlenme iznini öncesi mi artık onun ve doktorun verdiği rapora bakar ama tarih geçirmesin diye unutma dedim