Sibell977 6haftalık çok yeni hamileyim 20lik dişim çıktı ama diş etimin içinde çok rahat gözüküyor ve diş etim şişti apse gibi acaba bebeğe zarar verirmi başına gelen arkadaşlar acilll yazarmısınız ne yapabilirim?
Esrarslan Sibell977 şuan bende diş ağrısı çekiyorum hamile değilken ağrımayan dişim ağrımaya başladı kaç gündür geçmek bilmiyor ilaç da içmiyorum bi çaresiz acısını çekiyorum 😔
Deletedmom667 Sibell977 her yerde bas bas bağırıyorlar gebelik öncesi diş hekimi muayenenizi olun diye allah sabır versin
Oz-geisikli Benimde suanda iltahaplı dişim var hemde çürük 13 haftalık hamileyim bende birşey olmz ama yınede doktoruna danış agrırsa falan ilaç kullanamazsın zaten sakın içme ilaç doktoruna sor canım
Nilos Benim 20 lik dişim 7.ayımda doktor onayıyla çekildi.Bütün dişlerim agrıyordu şimdi ağrılar geçti şükür bu hafta Doğum olacak.Sizlerinde bir an önce agrılarınız geçer inşallah.Diş doktoruna mutlaka görünün
Diamonds Paradontax diş macunu ile dişlerinizi fırçalayın diş etleriniz rahatlıycak sonra da listerinle çalkalayın benim üç günde geçti
Sibell977 Deletedmom667 dişte pek bir ağrım yok aslında ama sağ yanağım boğazım sinyal veriyor ağrıyacağına