Kızlar 7 aylık gebeyim uykumdan bacak ağrısıyla uyandım ve düşünmeden farmasinin at kestanesi kremimi sürdüm sonradan internetten bakmak aklıma geldi kullanılmaz falan yazıyordu hemen köpüklü ılık suyla yıkadım maksimum 2 dakika durmuştur krem sizce bişey olmuş mudur kullanan var mı aranızda🥺