Merhaba hanımlar,
32+5 hamileliğim. En son 28. haftada kontrole gittiğimde bebeğim 1,5 kiloydu ve gelişimi 2 hafta önde gidiyordu. Dün tekrar kontrolüm vardı (yani tam 1 ay sonra), bu kez bebeğim 1,6 kilo çıktı. Yani geçtiğimiz 1 ayda neredeyse hiç büyümemiş ve gelişimi normalden 1,5 hafta geriye düşmüş. Başına böyle bir durum gelen var mı acaba? Siz neler yaptınız bu durumda?