Eda77 Cok heyecanlıyım bana dua edermisniz doktorum sezeryana alıcak saat 10’da bebegim 39+0 oldu 🤲🏻🫶🏻
GamzeMeryemm58 Eda77 Allah yardımcınız olsun. Kolaylıla olsun inşAllah Sağlucakla alın kucağınıza ❤️🧿
Eda77 Balporsugu allah ragzı olsun amin inşallah darısı senin ve tüm isteyen herkezn başına olsun 🫶🏻🤲🏻
Zeynepkrkytlli Eda77 inşallah bı avazda ne olduğunu bile anlamadan dogurursun canım Nefes egzersizleri çok işe yariyo diyolar bı bak youtubeden