Rahatsizligimdan dolayı hastaneye geldik. Serum takmak istediler. Bende bebek düşünüyoruz hamile olabilirim antibiotik ve serum takmak istemedigimi söyledim. Uzun süredir bebegimiz olmuyor eşim bu sözüm üzerine lütfen böyle yapip üzme bizi diyip ağladı.. neyse kan verdim hamile olmadığım belli oldu. Ama ben hala direniyorum ya ben hamile hissediyorum diye. En son eşim kızdı zorla taktırdılar serumu. Eve geldim hüngür hüngür ağlıyorum neden ağladığımı bilmeden. Neyse aradan 3gün geçti hamilelik testi yapayim dedim. Kimseyi dinlemeden o hasta halimle çıktım test aldim. Ve ne göreyim çift çizgi. Eşime söyledim inanmadi hamile olduğuma bozuktur dedi. Sonra ikna ettim tabiki ama çok garip kanda çıkmadı sonrasinda hamile oldugumu ögrendim. Benim gibi bu durumu yaşayan var mi belki bebeği olmayanlara umut olur