TugbAlim canı hemen doktora git. Hamilelikte kahverengi leke akıntı kanama normal değil. Belki yerleşme kanaması vs kaynaklida olabilir ama en azından neden kaynaklandığını öğrenirsin. Benimde olmuştu kanamam 8.haftada acile gitmiştik direk yatış vermişlerdi 3 gün serum ilaç tedavisi uyguladılar. Icini ferah tut ama mutlaka git yinede şimdiden geçmiş olsuun