Kizlar Bilen bilir düşük yaptım . Kanamam ilk günler oldu fakat üç gündür azaldı günde bı iki kere Azcik geliyor . İki gündür tam Temizlenip oruca niyetlesiyorum Bı saat sonra bı leke 🥲🥲Böyle böyle nolucak bilemedim Belli bir süresi varmı uzarsa Napicam 45 Gün borcum var zaten 🥺Ve Tutmak çok istiyorum Araştırdım da belli günden sonrası özür olarak sayılıyor diye yazılar gördüm Bilgisi olan var mı ?