eceminannesiyim Merhabalar 20 günlük bebeğim var ve nurse harveys damla kullanip memnun olan varmı arkadaşlar.
Bahar2210 eceminannesiyim ben kullandım 5 yıl önxe kızıma belli bir süre idare etti ama tam gaz için yeterli olmadı samp simplex var bir araştırın eczaneyede sorabilirsiniz bizim kesin çözümümüz bu oldu küme söylediysem kim kullandıysa memnunn kaldı
eceyc314 eceminannesiyim ben her türlü gaz damlasını kullanmıştım bize iyi gelen nurse harveys olmuştu ama ben ilk 40 gün kullanmadım. Doktorum önermedi. Bol masaj sürekli gaz çıkarma yaptım. Bağırsakları düsenlensin diye biogai kullandım