Busedlk ben 20 ay önce doğum yaptım odaları tek bir odası hariç çok küçük. Büyük olan oda yani süit oda içinde ekstra ücret istiyorlar. Hijyen açısından sıkıntı yaşamadım genel itibariyle iyiydi. Ameliyat ekibi, hemşirelerde ilgililerdi sıkıntı yaşamadım .