AvukatMom Kızlar bat 22 Mart biliyorum erken yaptım testi ama birazcık olsun belirtilerim vardı hafif silik bir çizgi gördüm ya da görmek istedim bilmiyorum sizde bir teslime bakabilir misiniz?🥹[https://mutluresim.com/images/2024/03/15/zDhMvL.png](https://)
12344_S Ya bnde gördüm ama. Gününü bekliyelim. En kötü dayanamzsan yarın bı koşu gıt kan ver daha net belli olur
Sinem0135 AvukatMom sorun olmuyor canım bende daha önce sordum bu durumu . Vucuddan çıkan sıvı olduğu için sorun olmaz . Başka açıdan soruyorsan da beta da aç veya tok farketmezz . Umarım hayırlı güzel haberler alırsın 🤲🏻
rumeysa_mom AvukatMom sorun olmaz canım kan vermek vücuttan dışarı çıktığı için orucu bozmaz bu arada çizgiyi bende gördüm rabbim gönlüne göre versin inşallah gebesindir canım 🥹❤️🩹
Diladeniz2 AvukatMom yaaa evet gördüm evet çizgi silikte olsa var bence 2 gün sonra bir daha testi tekrarla kuzum 🥹