Bebeğimin cinsiyetini öğrendim dün 16+1 de bana erkek olduğunu söyledi doktorum ve ultrason resmini verdi. pipisinin resmîni verdi ama ben emin olmak için burda size danışmak istedim aranızda ultrason resminden anlayan varsa bi bakar mısınız? Bir kızım var ikinci çocuğuma oğlan demişti doktorum 