deryaa45 Kızlar 36 haftalık oldum hamileliğimin başından beri prilam kullanıyorum. Acıktığımda çok midem bulanıyor sizde de oluyor mu saat gecenin 4ü mide bulantısından uyuyamayıp bişeyler yedim 🤭🫠
pisiannesi deryaa45 benimde öyle. 5le 6 ay arası düzenli kusmalarım bitti, o ara yesemde kusuyodum yemesemde. şuan biraz fazla aç kalırsam ya mide asidini kusuyorum, yada ilk yediğim neyse onu🙃 37+4üm
kezbanatalayy deryaa45 bende 35 haftalık hamileyim benimde acıkınca midem bulanıyor sürekli bir şeyler yiyorum geçiyo gece falan 2-3 kez kalkıyorum. Haftaya doktorum kan tahlili istedi aç karna gel dedi ama midem bulanıyo nasıl yapcam bilmiyorum 2 saat uzaklıkta çünkü ağzıma bir parça bi şey alsam kan sonucunu etkiler mi acaba kızlar konu açılmışken bende sorayım. Bir ısırık elma falan iyi geliyor bulantıya giderken bi ısırık alsam mi midem bulanmasın diye Makbulepoyraz
Rabiul deryaa45 kusmuyorum ama sabahları bazen çok aç uyanıyorum açlıktan midem bulanıyor gurukluyor 😂 22. Haftaya giricem 😆
deryaa45 pisiannesi Ah size de geçmiş olsun bebişlerimize sağlıkla kavuşup bu mide bulantısından kurtuluruz inşallah 🫶🏼
Ozn_yldz30 Ben varım şuan 21 hastalığım başındanberi acıktığım an midem kalkar öğürme olur bişiler yerim anında geçer bebek acıktı sanırım diyorum☺️
Ozn_yldz30 deryaa45 benim kusma olmadı başından bu yana ama çok öğürdüm tükürdüm kusamadm neden bilmem belki dedikleri gibi kan grubuyla alakalı olabilir 0 + bnm o grup pek kusamazmış güya.
deryaa45 kezbanatalayy genel kan tahlili mi yoksa şeker testi mi yapılacak? Genel kan tahliliyse eğer bir şeyler ağzınıza atıp gidebilirsiniz doktorunuza söylerseniz sorun olmaz. Bende bir şeyler yiyip gitmiştim şekerim biraz yüksek çıkmıştı söylemiştim sorun yapmamıştı mide bulantısı yaşadığım için
kezbanatalayy deryaa45 doğumdan önce rutin yapıyorum dedi doktorum genel kan tahlili ekg falan istedi onun için
deryaa45 kezbanatalayy bir sorun olmaz bence çünkü bende bir kaç kez öyle gittim sadece şekerim yüksek çıkmıştı onu da bildirdim