Bbk88 hormanal birşey bu iyi huylu kist diye geçiyor. Başlıca nedenleri insülin direnci,hormanal problemler,inflamasyon diye birseyfi ama onlardan kaynaklı yani tedavi ile çözüm bulunabilir bende de vardı bende bı düşük yaşadım 7 yıl sonra kendiliğinden geldi mucizem hiçbir zaman umudunuzu yitirmeyin iyi bir Dr bulup tek Dr la ilerleyin benim hatam sürekli Dr değiştirmek oldu aslında benim hatam değildi tayinciydik iyi bir Dr bulamadım asila yaptım 3 defa tutmadı 3. Aşılamadan 4 ay sonra kendiliğinden gebelik oluştu tabi bu süreçte kg vermemde etkili oldu yani bana