Pinarclk kesinlikle canım. Görüyorum bazı arkadaşların anlayışı farklı çok yemek yiyince bebeğiniz sağlıklı olmuyor aksine obezite yapmış oluyorsun. Hamur işi yemek mesela bebeğe faydası yok ki. Ama bişey diyemeyiz ne yazıkki. En güzeli sık sık az az sağlıklı olan şeylerden yemek kızartma hamur işi bir çok zararlı şeylerden en azından hamile iken uzak durmak ve ciddiye almak ☺️