beyza18 her hamilelik başka başka oluyor ben de bugün 22. haftaya girdim ve sürekli olmasa da hissediyorum hareketlerini özellikle akşam ve geceleri daha çok.Hiç hissedilmeyince korkuyor insan ama benimde hissetmem çok erken olmadı o yüzden içinizi rahat tutun.Ama yine de sağlık ocağına gidip kalp atışına baktırabilirsiniz.