Merve201119 istkizannesi sağol canım benim sende sağlıkla mutlulukla bebeğini kucağına al inşallah❤️❤️
istkizannesi Bilgeates aynen canım bizde hem kiracı hem tayinciyiz. Bende oda yapmıcam. Yanımızda yatacak. Ama evimde çok büyük değil o yüzden iki beşikte yerimi daraltır. En iyisi 6 ay sonra park yatak almak😕
Bilgeates istkizannesi doğrudur canımm benim yatak odamla salonum uzak olmasaydı bende almazdım ama gündüz salona gece odaya taşımak zorunda kalırım hiç uğraşamam valla 🤣