Kış aylarında kalorifer yüzünden oda çok kuruyor. Bunun için buhar makinası aldım. Kanz marka üstten doldurma baya memnunum. Dijital ekranı var, nemi de gösteriyor, kumandası mevcut. Maks seviyede su koyarsam akşamdan sabaha kadar çalışıyor. Geniz kuruması vs yaşamıyorum. Bebek odasına da kullanırım diye bu markayı almıştım. Daha basit buhar makinaları da var ama pek dayanıklı görünmüyorlar.