sedef_kayakrts Hanımlar aranızda işsizlik maaşı alan yada eşi alan var mı e devletten baktım da kaç para alacağımı anlamadım Miktar 1161,36. SSK pirimi 2.400 yazıyor anlayan var mı
BuseBora sedef_kayakrts google den işsizlik maaşı hesapla diye bir yer var oraya kaç zamandır çalışıyor son 3 aydır aldığı maaş ne kadar giriyorsunuz kaç ay maaş alabilir ve ne kadar alır cıkıyor hemen hemen de aynı rakamlara yakın işkur fiyat cıkartmıyor oluyor siz kabaca öyle hesaplayabilirsinz
Meryemkrc sedef_kayakrts Ben alıyorum son 3 aylık maaşa göre hesaplanıyor Ekim’de işten çıktım 5325 TL alıyorum asgari ile çalışıyordum. Şu an daha yüksektir.
Meryemkrc Ben alıyorum son 3 aylık maaşa göre hesaplanıyor Ekim’de işten çıktım 5325 TL alıyorum asgari ile çalışıyordum. Şu an daha yüksektir.