Merhabalar ilk gebeliğimde plasentam aşağıdaydı erken doğum yapmıştım 36+4 günlüktü kızım . Suan 2 nciye hamileliğim acaba aynı durumu yaşar mıyım diye endişeleniyorum böyle bir durum söz konusu oluyor mu ? Doktora henüz soramadm burada tecrübeli anneler varsa yazarsa sevinirm