Mommya aminnn isteyen herkese nasip etsin🤲🏼❤️ benim bir oğlum var çok şükür 4 yaşında ben oğlumada 1 sene sonra hamile kaldım bu ikinci olacak ama insan yinede ilkindeki gibi o heyecanı yaşıyor ya pozitifmi çizgi varmı bu ay kalacakmıyım bu tarz şeylerin heyecanını hala yaşıyorum