Kbraaa18 Selam kızlar iki üç gündür rahim ağzın da aşırı yanma ve kaşıntı başladı şuan tam 37 haftalığım bu normal mi kaşıntı çok fazla var bana bi yardım nr yapabilirim
flowers22 Kbraaa18 bende 37 haftadayım bende de göğüs ucunda aşırı kaşıntı oluyor ama o tatlı kaşıntının aynısı genitalde de olduğu oluyor hemen duş alıyorum size de serin su iyi gelebilir sende bide extra yanma varmış doktorunla görüş bence enfeksiyon olabilir
Kbraaa18 flowers22 göğüslerim de hiç bişey yok aşırı kaşıntı oldu pazartesi ağdaya gitmiştim acaba o mu yaptı
flowers22 Kbraaa18 oda olabilir inşallah enfeksiyon değildir baya az kalmış doğuma, ama doktoruna bildir bence kesinlikle
Kbraaa18 flowers22 cumartesi kontrolüm var ztn o zmn söylücem ve o günde büyük ihtimalle tarih vericek bana
Kbraaa18 flowers22 selam canm bugün doktora gittim bana da tarih verdi 22 Mart da aynı gün sabah 9 da alacaklar 🥹
flowers22 Kbraaa18 valla korku var, heyecan var bir yandan diyorum ki bu şekilde daha zor bu ağrılar baskılar herşeyiyle zor. Sağ salim kucağımıza alalım inşallah