Aysenurayse Kızlar ikinci gebeliğim . Birincide dışarıda kendi makinemizle yapmıştık .İstanbul Avrupa yakasında ailece çekim yapacağımız güzel bir yer var mı bildiğiniz .?fotografcı önerisi bekliyorum anı kalsın oğlumla ☺️