Dillloooo Mgeozdmr 38+3 yorulfom artık doğurmak istiyorum yarın kontrol var bakalım ne alemde bizimki
emmmir Dillloooo 38+5 im ve karnımda 3 gündür bozulmuş gibi bi agrı var kontrole gittitm birşey cıkmadı bnde biran önce dogurmayı beklıyorm cok yoruldum
Cakoli Ben de 35+2 yim. Artık hareketlerim yavaşladı, yorulmalarım arttı. Bakalım ne zaman gelecek oğluşum
Ebruyla 37+4 bakalım ne zaman gelecek oğlum. Dr dönmüş demişti ama çok hareketli belki değişmiştir yine pozisyonu 😅
pisiannesi Mgeozdmr 37+4üm, hiç sormak aklıma gelmedi doğum pozisyonunda mı diye bu sefer ki kontrolde sorayım bari🙄
MadameNoire Mgeozdmr ben nisanı görmeden mart anasi olacağım o kesin gözüküyor🤣🤣 benim oğlan aceleci davraniyor .. 35 + 5
petekceee Haftadayız 27den beri baş aşağı çok baskı yapıyor normal mi hiç bilmiyorum bugün kontrolüm var bakalım ilk nst me gireceğim