Oznurkk Hilalcr ara ara bulamadığım için değiştirsem de baby turcodan şaşmam. Maalesf bize sleepy ve molfix hiç yaramıyor
Zelihasap Hilalcr vallahi ben sleepy aldım yeşil paket 1 numara avucumdan küçük geldi asla olmaz 3500 lük bebege bile molfix aldım 2 numarası bişe küçük bu bezlere napmışlsr bilmiyorum kızımda molfix kullandım çok memnundum yine molfix aldım oğlum için
umrumdadegil Hilalcr ben sleepy bio natural kullandım ama gerçekten sızdırma yaptı kıyafetleri hep çiş oldu şimdi baby turcoya geçtim
Hilalcr Zelihasap benim de oğluşum olacak inşallah yenidoğan en az paketinden alsam yeterli olur sanırım direk doğumcaa 2 numara çok büyük gelmez mi acaba
Zelihasap Hilalcr benim elim normal bir el ya i büyük degil 2 numara tam aynı boyutta oldu bilmiyorum yinede ben 36 adet olan paketten aldın bitmesine yakın gene alıcam bezlerin kalıplarını küçüktmüşler
Oznurkk mrv2505 hep molfixle gidecekseniz çok değil aslında. Beğenmezseniz 2 numarayı farklı alırsınız onun için beklemede kalın. Mesela bizde molfix hep sızdırdı sonrasında pişik vs onun için uzak durduk. Ama her çocukta olacak diye bir kural yok bize yaramadı sadece